  • 1. Data: 2009-04-12 19:46:23
    Temat: Galerie mistrzów
    Od: "Krzysiek z Łodzi" <f...@t...beztego.pl>

    Witam,
    Pod jakimi adresami znajdę zdjęcia wykonane przez uznanych fotografików.
    Nie chodzi mi o galerie, do których każdy może wrzucić swoje zdjęcia z
    wakacji ale o galerie moderowane z rozsądkiem

    Krzysiek z Łodzi

  • 2. Data: 2009-04-12 21:07:20
    Temat: Re: Galerie mistrzów
    Od: "marek augustyński" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > Nie chodzi mi o galerie, do których każdy może wrzucić swoje zdjęcia z
    > wakacji ale o galerie moderowane z rozsądkiem

    http://www.photography-now.net/

    pozdrawiam
    marek

  • 3. Data: 2009-04-13 21:12:55
    Od: a...@j...eu

    bez wątpienia takim mistrzem jest autor fotografii na stronie
    www.jacek-piotr.com
    największe wrażenie zrobiła na mnie fotografia przedstawiająca życie
    na marsie: http://www.jacek-piotr.com/htm/img/image63.JPG
    inne mniej udane, zbyt kolorowe