eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPowód, dla którego warto zadbać o oponyRe: Powód, dla którego warto zadbać o opony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin1!goblin.st
    u.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <phe9vh$oqk$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <phg107$bk7$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <phgosj$gt0$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <phintt$ric$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <phisdh$vno$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <phisdh$vno$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Powód, dla którego warto zadbać o opony
    Date: Wed, 4 Jul 2018 19:10:45 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 42
    Message-ID: <5b3cff96$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.68.211
    X-Trace: 1530724246 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 606 83.26.68.211:49959
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2635241
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:phisdh$vno$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2018-07-04 o 17:26, s...@g...com pisze:
    >> czyli aktualnie nadal mozliwa jest sytuacja kiedy dobra zuzyta
    >> opona
    >> bedzie gorsza od sredniej nowki.

    >Ciężko mi szacować bo statystyk nie prowadzę. Nie używam też
    >pierdyliona opon by móc takie badania prowadzić. Zużycie letniej
    >opony na suchym i bez piachu nie jest zauważalne. W innych
    >warunkach - dość mocno. Wtedy (czyli przy suchym) średnia nówka i
    >tak beznadziejnie wypada. Osobiście nigdy więcej, o ile finanse
    >pozwolą, nie wpakuję się w średnią nówkę.

    I beda tylko drogie, ale dobre ?

    Doswiadczyles kiedys niedostatkow takiej sredniej nówki ?
    IMO - na suchym asfalcie to kazda dobra ...
    Owszem, czasem moze tych 10m zabraknac ... ale czy nie trzeba bylo
    zachowac 30m wiekszego odstepu ?

    >> Tyle ze oboje jezdza na krawedzi przyczepnosci swoich opon. Ergo:
    >> nie
    >> ma poprawy bezpieczenstwa, tylko jedni jezdza krocej bo szybciej.

    >Właśnie rozmawiamy o tym, że granica przyczepności może być
    >kolosalna. To nie niuanse. Warto (choć drogo) zrobić eksperyment jaki
    >sam przeprowadziłem - zmiana opon na torze wyścigowym. Wtedy sam
    >nabierzesz respektu.

    I chodzilo o hamowanie, czy trzymanie w zakretach ?

    Ale ... jesli doswiadczyles dopiero na torze, to czy jest roznica na
    zwyklej drodze ?

    Tak z praktyki ... chyba najgorsze sa zjazdy z autostrad - promien
    zakretu niezbyt duzy (zeby nie powiedziec maly), a kto by tam
    przestrzegal tych 60 czy ile ustawili ...
    ale jeszcze gorsze to sa na mokro ..

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: