  • Data: 2018-07-04 19:07:31
    Temat: Re: Powód, dla którego warto zadbać o opony
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.07.2018 o 17:58, Marek S pisze:

    > Spłyciłem, bo tego aspektu nie chciałem poruszać. Wątek za bardzo
    > odbiegnie wtedy od moich intencji. Skoro poruszasz, to wyjaśnię. To nie
    > jest tak, że stałem się bogiem kierowców po kursie doskonalenia jazdy.

    Jednak daje się zauważyć u ciebie (nadmierną moim zdaniem) wiarę w
    sprzęt i umiejętności. A mianowicie uważasz, że skoro masz sprzęt z
    lepszej półki i trenowałeś na torze, to jesteś lepszy i masz świadomość
    zagrożeń, a z dugiej sprawy jak ci ktoś mówi, że byś pijaczka nie
    zauważył przy 90 na światłach mijania, to uważsz, ze dostrzegłeś go
    dzięki praktyce na torze;)

    Shrek