  • Data: 2009-05-10 18:16:58
    Temat: Re: Potrzebna pomoc z uruchomieniem 2T (Jawa 175 356 '58)
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gu67ck$6sp$1@mx1.internetia.pl...

    > Dzięki za konkrety! Jak wspomniałem w poniedziałek ktoś do mnie podjedzie
    > i będziemy badać pacjentkę dogłębnie, oby skutecznie... ;)

    może to idiotyczne ale spróbuj zapalic jeszcze raz. Jak miałam 6V silnik (
    co prawda w TS) prady ( choć mówisz ze sprawdzałes ze sa) pojawiały się w
    równie tajemniczych okolicznosciach jak znikały. zJawa potrafiła nagle,
    kompletnie bez powodu zgasnac a pózniej po jakims czasie ( róznym)
    bezproblemowo zapalic.

    No i zapłon..
    Zmiana swiecy tez niekoniecznie mogła dac oczekwany efekt. czasem bywa ze i
    nowa swieca jest walnieta.. spróbuj jeszcze raz. I na Boga nie odpalaj
    motocykla na pych ;) toż to najwieksza siara ;)

    --
    Easy
    Zielona Dziura