  • Data: 2009-05-11 18:46:20
    Temat: Re: Potrzebna pomoc z uruchomieniem 2T (Jawa 175 356 '58)
    Od: "Ivam" <f...@-...fm> szukaj wiadomości tego autora

    "falco" <m...@w...pl> wrote in message
    news:gu9n6s$ir4$1@mx1.internetia.pl...
    > To jeszcze do przebolenia, bo wiązka nie jest skomplikowana, odbiorników
    > mało, byle znaleźć czas i po schemacie położyć nową...

    Nie wiem jak do takiej starej jawy, ale do MZ'tek kiedys na necie znalazlem
    takie ladne schematy 3D. Bardzo czytelne co gdzie i jak. Z innych rad
    elektrycznych: gruby kabel na mase! Za slaba masa powoduje rozne numery z
    elektryka do tego trudne do zrozumienia;)

    > Dodatkowo, co mnie najbardziej zaboli wyszło, że mam skopany tylny
    > wahacz...

    Co sie stalo? Jak wyglada?

    > Plus takie "drobiazgi" jak spawany karter,

    Zdaza sie

    > przedmuch na tulejce, choć na gwincie nadal mocno trzyma,

    Moja metoda: teflon. Wytrzymuje duza temp., dobrze uszczelnia i zapewnia
    jako-takie zabezpieczenie przed wykreceniem.

    > jednak minimalny próg na cylindrze,

    To juz boli...

    > zeżarta zębatka zdawcza...

    I co? Zuzywa sie to jest zezarta. Norma;)

    > Tyle na gorąco, co niestety na razie skutecznie eliminuje mnie z
    > wyruszenia na szlak... :(

    To masz zajecie. Mnie nic tak nie uspokaja jak pogrzebanie przy starym 2T.

    --
    pzdr:
    Ivam