  • Data: 2009-05-11 19:04:23
    Temat: Re: Potrzebna pomoc z uruchomieniem 2T (Jawa 175 356 '58)
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ivam pisze:

    > Nie wiem jak do takiej starej jawy, ale do MZ'tek kiedys na necie
    > znalazlem takie ladne schematy 3D. Bardzo czytelne co gdzie i jak. Z
    > innych rad elektrycznych: gruby kabel na mase!

    spoko, schemat już będzie, bo dorwałem oryginalną instrukcję. Masa w
    Jawie jest na plusie z bezpiecznikiem, w końcu to czeski film a kable
    postaram się dobrać jak w oryginale, choć tu są dwa źródła Jedne mówi,
    że... wszystkie kable były... czarne ;) ze specjalnymi klamerkami
    (numerki) drugie źródło mówi, że... "zastosowano kolorową wiązkę
    samochodową"... ;) Czyli, jeśli dobrze pamiętam - czarny, niebieski,
    żółty i czerwony. ;)

    > Co sie stalo? Jak wyglada?

    Totalnie chodzi na boki, aby go wyjąć należy niestety rozebrać motocykl.

    > Zdaza sie

    wiem, ale to miał być silnik (jak i cały motocykl) po kompletnej
    odbudowie a wyszło jak zwykle... ;)

    > Moja metoda: teflon. Wytrzymuje duza temp., dobrze uszczelnia i
    zapewnia
    > jako-takie zabezpieczenie przed wykreceniem.

    tu już zobaczymy w trakcie czy i jak będzie się zachowywać, na szczęście
    głowica/tulejka to minimalne koszty, choć cegiełka do cegiełki...

    > I co? Zuzywa sie to jest zezarta. Norma;)

    hehehe... ja tam cudów się nie spodziewałem, ale motocykl, który
    przywiozłem zimą miał po "kapitalce" 180 km..., więc ktoś zwyczajnie dał
    du...py pozostawiając końcówkę zębatki...

    > To masz zajecie. Mnie nic tak nie uspokaja jak pogrzebanie przy starym 2T.

    w tym tygodniu mamy się zabrać za SenNą..., ale sam wiesz, że z czasem
    różnie bywa i jednak części do zabytków (zwłaszcza dobrej jakości a nie
    chińszczyzna) nie są dostępne na każdym kroku, ale nikt nie mówił, że
    będzie lekko... ;)
    Oby tylko już nic więcej poważnego nie wyszło... tfu, tfu, tfu...

    --
    (Po)zdrówka! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V