  • Data: 2009-05-11 19:29:41
    Temat: Re: Potrzebna pomoc z uruchomieniem 2T (Jawa 175 356 '58)
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ivam pisze:

    > Wez troszke grubsze, nic nie zaszkodzi. Zwlaszcza na mase;)

    > Wez kolorowe - bedzie latwiej, a i tak skoro sa rozne wersje to lepiej
    > wziac ta wygodniejsza, no nie?

    "tak, tak 29 groszy za godzinę..." ;)

    > Ufff... to tylko tulejka/lozysko. Balem sie, ze cos nie-tak z samym
    > profilem.

    ponoć, aby tam sie dostać trzeba wszystko rozbebeszyć, ale nie ma że
    boli... Ma hulać a nie się "kyvać" ;)

    > Troche lipa, ale mogles sprawdzic. A jak tylna zebatka, ok? Jesli tak to
    > niedobrze swiadczy o kolesiu, ktory robil remont - znaczy, ze szukal
    > jelenia.

    Jak napisałem, zachowałem się jak totalny żółtodziób i pojechałem w PL
    po sprzęt zupełnie sam bez żadnej wiedzy, dlatego pretensje choć
    liczyłem na... (wiem, wiem) mam przede wszystkim do siebie. Jeleń, łoś,
    młokos... doświadczenie wbrew pozorom nie idzie z wiekiem... ;) Ale
    jeśli ktoś znów będzie chciał kupować "ja sam, sam, sam", to... od razu
    walić w dziób bez ostrzeżenia! ;)

    > Tego Ci zycze! I milej zabawy przy poznawaniu maszyny;)

    Dziękuję! ;) Trochę przez zaciśnięte zęby, ale zaczynam się powoli z
    tego śmiać, że kupiłem sprzęt po remoncie do remontu i decyzja o zakupie
    zrobionej maszyny (tracąc to co najpiękniejsze, czyli własnoręczne
    budowanie) ze względu na brak czasu, wiedzy, itp. nie chcąc by "zwłoki"
    czekały i czekały... teraz i tak będzie niezbędna i nabędę ją w
    przyśpieszonej w praktyce... ;)

    --
    (Po)zdrówka! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT