    From: "Ivam" <f...@-...fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Potrzebna pomoc z uruchomieniem 2T (Jawa 175 356 '58)
    Date: Sun, 10 May 2009 11:19:05 +0200

    "falco" <m...@w...pl> wrote in message
    news:gu64pc$otm$3@mx1.internetia.pl...
    > Hej,

    Witam!

    Po raz kolejny zaznaczam, ze z ta stara jawka nie mialem do czynienia,
    ale...

    > Dodatkowo wyszły pierwsze kwiatki z elektryką, która jest pomieszana (do
    > tej pory nie miało to wpływu na jazdę, ale na pewno trzeba ją wyprowadzić
    > na prostą).

    To sprawdz czy masz prad. Jest tam aku?

    Sprawdz:
    1) swiece
    2) styki kabli dochodzacych do cewki WN (mozesz tez rownolegle wpiac zarowke
    12V i kopac - powinna mrugac)
    3) kabel WN
    4) kondensator (wymien na jakikolwiek - np. od komarka, albo czegokolwiek -
    na probe)

    Wlej troche paliwa pod swiece. Odpali i popracuje chwilke ok - sprawdz czy
    gaznik i kranik ok (czy paliwo dociera do gaznika, czy ktoras dysza nie jest
    calkowicie zatkana itp.). Bedzie kaszlec, walic w wydech, albo gaznik itp. -
    sprawdz czy masz w dobrym miejscu zaplon ustawiony:

    1) kolor platynek (czy nie sa wypalone)
    2) odstep miedzy stykami
    3) moment zaplonu (zrob sobie narzedzie do blokowania tloka w okreslonej
    pozycji - ze starej swiecy i sruby)

    Jak gwizda spod glowicy to uszczelka walnieta, glowica zwichrowana itp.
    (sprawdz np. na kawalku prostej szyby) Ale zaznaczam, ze mozesz sie mylic i
    moze gwizdac spod swiecy (wyrobiony gwint=tulejka, za slabo wkrecona swieca,
    brak podkladki pod swiece, itp.).

    To narazie tyle, jak to sprawdzisz i bedzie dalej dupa to bede stawial na
    elektryke. Ja w MZ TS'ce (instalacja 6V) mam tak namieszane, ze jak nie mam
    pradu to nawet na pych nie odpale. A jak prad jest w aku to najdalej po 3
    kopnieciach odpala.

    --
    pzdr:
    Ivam