  • Data: 2010-04-26 23:03:44
    Temat: Re: Potrzebna cicha karta graficzna klasy GT9600
    Od: "maX" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Giecze" <czechowski@post.#skasujto#.pl> napisał w wiadomości
    news:hr4col$n32$1@news.onet.pl...
    > maX wrote:
    >

    >> Użytkownik "Marek" <b...@e...com> napisał w wiadomości
    >> news:hr3u2n$rqr$1@news.net.icm.edu.pl...
    >>
    >> > Tam mi odradzono pasywne GT 9600.
    >>
    >> Są tez pasywne 9800 GT:
    >> http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Gigabyte_Ge
    Force_9800_GT_Silent_Cell-2714/strona/8483.html

    > Ale pożerają tyle prądu w 3D, że bez odprowadzenia ciepła (czyli
    > wiatraków obudowy czy nadmuchu na kartę) chyba trochę ryzykownie.
    >
    > Grzegorz

    2 lata używałem pasywnego Gigabyte 7300 GT z fabrycznie podkręconym rdzeniem
    i żadnych problemów nie było (mimo że to jeszcze technologia 90 nm), choć
    nie mam w obudowie wentyli wywiewających i nawiewających. A od czasu do
    czasu katowałem go Furmarkiem i nigdy nie osiągnął 95 stopni (blokada
    temperaturowa w sterowniku ustawiona była przez nVidię na 125 st); a wiadomo
    że gry rozgrzewają kartę mniej niż Furmark. Gigabyte ma duże doświadczenie w
    pasywnych grafikach - 7600 GT, 8600 GTS, 9600 GT. Wiec skoro zdecydował sie
    na pasywnego 9800 GT to wie co robi.