  • Data: 2010-04-27 18:37:31
    Temat: Re: Potrzebna cicha karta graficzna klasy GT9600
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-26 17:26, maX pisze:

    > Jak mieli taki ba?agan wewn?trz obudowy ?e karta w 3D mia?a notorycznie 100
    > stopni to nie dziwi? si?.

    Popraw sobie kodowanie w czytniku bo sieczkę dostaję.
    Domyślam się, że obudowa była nędznie wentylowana ale tylko domyślam...
    Dlatego wolałem spytać jakie doświadczenia mają osoby, które potrafią
    złożyć komputer tak aby zadbać i o ten aspekt. Kolega latet potwierdził,
    że nie ma czego się obawiać więc wchodzę w to :-)