eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPostęp w bateriach.Re: Postp w bateriach.
  • X-Received: by 2002:a25:8407:: with SMTP id u7mr356190ybk.62.1596357313476; Sun, 02
    Aug 2020 01:35:13 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:8407:: with SMTP id u7mr356190ybk.62.1596357313476; Sun, 02
    Aug 2020 01:35:13 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin3!goblin.stu.neva.r
    u!news.misty.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!
    nntp.giganews.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!googl
    e-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 2 Aug 2020 01:35:13 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <yqi39fsgiqkj$.dlg@myjk.org>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=88.135.178.238;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 88.135.178.238
    References: <7yvmc1znkvfw$.sugr0a0pbjwc.dlg@40tude.net>
    <5f22ff55$0$521$65785112@news.neostrada.pl> <rg157b$sip$1@dont-email.me>
    <rg16ih$eh9$1$horizn@news.chmurka.net> <1dgan8nz0annd$.dlg@myjk.org>
    <5f247e62$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f2512d9$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <2gtyynputwts$.dlg@myjk.org>
    <5f2533f3$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f253ea1$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <ebnjrtgxq86q$.dlg@myjk.org>
    <d...@g...com>
    <yqi39fsgiqkj$.dlg@myjk.org>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: Re: Postp w bateriach.
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Sun, 02 Aug 2020 08:35:13 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 67
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2682150
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sunday, August 2, 2020 at 9:59:50 AM UTC+2, Myjk wrote:

    > Oczywiście że u podstaw leży troska o zdrowie ludzi. To że potem wchodzi
    > polityka do gry i każdy próbuje ugrać coś dla siebie to już inna bajka.

    ... i o tej trosce sie zapomina


    > Które przepisy, walka o OZE, walka o niższą emisję, nakazywanie aby
    > samochody nie smrodziły, żeby piece domowe nie kopciły i to wszystko
    > cuzamendokupy nie truło ludzi, bo potem ich trzeba leczyć za niebotyczne
    > pieniądze napychając kabzę koncernom farmaceutycznym?

    Uwazasz, ze jak bedzie prawdziwe zero wszelkich emisji to ludzie dozyja do 110 lat i
    umra zdrowi? ;)
    Praktywa wyglada dokladnie odwrotnie - im dluzsza srednia zycia, tym te koncerny
    wiecej zarabiaja, programy spoleczno-emerytalne nie daja rady...
    Stad m.in (jak twierdzi sporo ludzi) pojawiaja sie pomysly legalnej eutanazji...


    > Nieśmiało chciałem zauważyć, że do niedawna, a gdy już było wiadomo że
    > kroczy OZE (i Tesla), te europejskie koncerny kurczowo trzymały się tego że
    > EV to fanaberia jednego oszołoma. Dopiero po dieselgate dostali kopa w dupe
    > na rozpęd. To o jakim promowaniu niemieckiej i francuskiej motoryzacji w
    > odniesieniu do EV, gdy sami niemcy cisną na ograniczenie CO2 i innych
    > trutek, tu piszesz -- przecież to jakiś absurd.

    Ta sama logika od lat, czyli "zrobmy takie normy, zeby nasze fabryki nie mialy
    konkurencji na rynku Eu". Zwykly samochod spalinowy to za 10-20tys mozna
    wyprodukowac, wprowadzajac cala game wymagan, w tym kolejne normy emisji spalin
    skutecznie zablokowali rynek np. przed Chinskimi i Indyjskimi pojazdami...
    Az przesadzili i sami nie mogli tych norm spelnic ;)
    Teraz bedzie podobnie - pewnie najwieksi zgadaja sie z glownymi producentami
    elektrykow, zeby wzucic je do "ich puli" przy liczeniu sredniej emisji na pojazd, a
    zadna firma z zewnatrz nie bedzie miala szans sprzedac zadnego pojazdu spalinowego.
    czyli znow maja monopol CBDU ;)


    > Znowu mylisz skutki z przyczynami. To się zmieniło nie z powodu ograniczeń,
    > ale zmiany technologii, tzn. producenci smrodów spalinowych zaczęli
    > wyciskać z silników maksymalne moce (także turbawkami) -- to wtedy pojawił
    > się problem, a nie przy ograniczeniach emisji.

    Tak nie do konca, bo wymusily to rowniez przepisy, np. podatki rosnace mocno wraz z
    pojemnoscia, w Francji algorytmy liczenia "koni fiskalnych" itp...

    > Poważnie, zrewiduj swoje poglądy, bo się odechciewa tych twoich wywodów
    > nawet czytać, a co dopiero komentować. :/

    Jak mi dadza jakies podstawy do zmiany pogladow to why not? ;) Natomiast obecne
    dzialania UE mnie raczej w nich utwierdzaja :(

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: