eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
  • Data: 2012-01-17 13:16:05
    Temat: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Taaa, na wąskiej osiedlowej uliczce jakieś półtora-dwa metry przed
    > przeszkodą... Rewelacyjny sposób...

    Na wąskiej osiedlowej uliczce, prędkośc bedzie tak mała że musiałby być lód
    aby się poślizgnąć, a wtedy nic nie pomoże. Poza tym przy tak małej
    prędkości nic się nie stanie jak przeskoczy na prostych kołach przez
    krawężnik.
    Poza tym napisałem na początku swoje posta, duży ośnieżony plac.
    Na osiedlówkach są zbyt małe prędkosci.

    Pozdrawiam - Darek.