eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
  • Data: 2012-01-17 13:25:11
    Temat: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-17, news-gazeta <n...@g...pl> wrote:

    > Na wąskiej osiedlowej uliczce, prędkośc bedzie tak mała że musiałby być lód
    > aby się poślizgnąć, a wtedy nic nie pomoże. Poza tym przy tak małej
    > prędkości nic się nie stanie jak przeskoczy na prostych kołach przez
    > krawężnik.
    > Poza tym napisałem na początku swoje posta, duży ośnieżony plac.
    > Na osiedlówkach są zbyt małe prędkosci.

    Cytat z postu otwierającego wątek:
    "Jak zachowac sie w sytuacji gdy na osniezonej drodze osiedlowej zdazy
    sie zbyt szybko wejsc w zakret i okazuje sie, ze przod wyjezdza w strone
    zewnetrznego kraweznika?" Jak ktoś się zapyta jak sprawnie zawracać na
    wąskim parkingu to z Aaltonenem wyskoczysz?

    Krzysiek Kiełczewski