  • Data: 2011-08-17 09:32:15
    Temat: Re: Porównanie tuszy do drukarek ?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mat" <M@..com> napisał w wiadomości
    news:4e4b086e$0$2445$65785112@news.neostrada.pl...
    > W sprawie używania bądź nie tuszów lub tonerów
    > oryginalnych dodam, że moja niechęć do zamienników
    > wynika z panującej opinii, że mogą one zepsuć
    > drukarkę.

    A ja wywaliłem drukarkę HP do kosza, bo z racji żadkiego drukowania
    pozasychały tusze oryginalne, na których wydrukowałem może z 50 kartek, a
    nowo otwarte na dzień dobry były pozasychane (tak z połowa dysz nie
    drukowała - na 1000% to oryginały HP a nie podróby były). Komplet tych
    oryginałów w sklepie to ponad 4 stówki - HP45 i HP78.

    I w ten oto sposób pozbyłem się już na zawsze atramentów. Pozostał LaserJet
    6P do większego drukowania rachunków itp
    oraz zakupiłem Xeroxa 6125N - laserek, który nie zaschnie, zamienniki już
    spokojnie są dostępne, a ruskie nawet chipa rozpracowali i sam sobie mogę
    zaprogramować. Jakość fotek bardzo ładna jak na laser.
    Jak naprawdę mało drukujesz, zastanowił bym się nad np. Samsungiem CLP-320N
    (lub bez N jak nie chcesz sieci).

    Pozdro

    --
    Irokez