  • Data: 2011-08-17 14:05:43
    Temat: Re: Porównanie tuszy do drukarek ?
    Od: "Mat" <M@..com> szukaj wiadomości tego autora

    > jak ci zaschnie tusz na czyms z glowica w dukarce to wyrzucasz cala
    > drukarke

    Przepraszaam, ale chcę to dokładnie zrozumieć.
    Mówisz o zaschnięciu pojemnika z tuszem na którym jest chip, natomiast
    głowice drukująca jest w drukarce, a dokładniej w karetce, do której wkłada
    się
    pojemniki z tuszem?
    Występują także pojemniki bez chipa - ale czy dotyczy to tylko zamienników
    czy oryginalnych pojemników też?
    Czy do tej samej drukarki będą pasowały pojemniki a chipem i bez (o tym
    samym,
    odpowiednim numerze oczywiście)?
    W niektórych drukarkach głowica drukująca jest razem z pojemnikiem, to są
    chyba te pojemniki zintegrowane.
    Które rozwiązanie jest lepsze?

    Pozdrawiam
    Mat