    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
    Date: Wed, 1 Sep 2010 16:28:10 +0200

    On 2010-09-01 14:18:42 +0200, marider <m...@g...pl> said:

    > Zadne. Lubie miec dodatki w moich moto dla samego "mania", dla siebie,
    > zeby cieszylo oko i ucho bo nie lubie banalnych oryginalow i tyle.

    Czyli jak znaczki.

    > Do Poznania mam dalej niz do Kowna a nie chce mi sie jechac zeby sie
    > wysypac/polamac. Raz bylem na torze i mi wystarczy ale to jak mlody i
    > glupi, teraz szkoda mi sprzetu a tymbardziej zdrowia :)

    Tey, to może sobie lepiej czopka jakiegoś kup, tam katalogi tjuningowe
    mogą spokojnie konkurować z książkami telefonicznymi miast średniej
    wielkości. A nie maszynę ekstremalną i bezkompromisową, stworzoną z
    myślą o jednym - ostrym zapierdalaniu po torze. Sorry, ale zabawa w
    tjuning czegoś, czego w wersji stokowej 99% populacji nie wykorzysta
    nawet w 50% na drogach publicznych, to dla mnie czysty bezsens. Ale
    żeby nie było - absolutnie i w żadnym razie niczego Ci nie zabraniam,
    jesteś dużym chłopcem, robisz to za własną kasę i nic mi do tego, tylko
    wyrażam swoją osobistą opinię na ten temat. I ależ oczywiście że możesz
    mieć ją w dupie.

    > 4Nm ;)

    110.6 minus 106.8 równa się 3.8, wiem co piszę :-P

    > Moja ex R1'03 miala lepszy dol niz '07 ale to moze wrzuce wykres
    > nastepnym razem jak zrobie porownanie.

    Ale może ta '07 ma jakieś inne zalety? Chyba że zależy Ci tylko na tym
    dole, to chyba niepotrzebnie zmieniałeś.

    > Pzdr
    > PS: wrzucilem fote z porownaniem mocy/momentu bo ktos moze byc ciekawy
    > rezultatow

    Ja naprawdę jestem bardzo ciekawy różnicy w czasie okrążenia na torze
    przed i po modyfikacjach przy tym samym zawodniku.

    > i wyjdzie z tego jakas rzeczowa dyskusja ale widze tylko kpiny.

    No jakoś nie mogłem się powstrzytmać. Ale plijz, nie wkładaj moich
    opinii w usta całej grupy, parę osób z pewnością by nie było
    zadowolonych.

    > Norma od paru dobrych lat juz, niestety.

    Tak to już jest, świat schodzi na psy. Nie przejmuj się, każdego
    dosięga kiedyś demencja i zbiera mu się na wspominki jak to drzewiej
    bywa cudownie.

    de Fresz