  • Data: 2010-09-02 00:38:29
    Temat: Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01.09.2010 marider <m...@g...pl> napisał/a:

    > Myslalem ze moze uslysze jakies fachowe opinie lub podpowiedzi co dalej
    > robic zeby wyciagnac dol bo rozni ludzie czytaja precle i moze tez sa
    > jacys spece (w ustawianie mapy mozna sie pobawic, to oczywiste, tylko
    > musialbym sie bujnac z tym do PP gdzie maja o tym podobno jakies lepsze
    > pojecie). I nie chodzi mi o zmiane motocykla na nowszy bo nowsze jeszcze
    > gorzej stoja z moca itd niewazne czy R1'09-10 czy K9/K10 :) A mnie sie
    > wyglad RN19/20 zajebiscie podoba. Co nie zmienia faktu ze K7 ma dol
    > silniejszy ale v-max mniejsze. Krzywe mocy sa w sumie zblizone, moment
> [...]

    Tak, sam bym chciał umieć zauważyć te 3, czy nawet 5% mocy więcej przy
    pełnym otwarciu przepustnic, przy obrotach mocy maksymalnej. To że można
    taki poziom osiągnąć nie zajmując się ściganiem zawodowo, robi na mnie
    ogromne wrażenie.

    Ja to się ani nie znam, ani fachowcem tym bardziej nie jestem, ale znam
    proste i skuteczne metody. Jak nie jedzie, odkręcić do końca, jak nadal
    za mało, jeździć na wyższych obrotach. Ciągle mało, zmienić przełożenie
    na napędzie. Chcesz mieć wrażenie mocy na niskich obrotach, kup mocne
    v2 albo od razu turbodiesla.

    O wykresie już Ci napisali że zepsułeś dodatkami, zamiast poprawić.
    Więc dodatki wywalić, sprawdzić czy równo się rozwija i jeździć jw.

    --
    kakmaratgmaildotcom