  • Data: 2010-09-01 21:02:29
    Temat: Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-01 16:28, de Fresz pisze:

    > Tey, to może sobie lepiej czopka jakiegoś kup, tam katalogi tjuningowe
    > mogą spokojnie konkurować z książkami telefonicznymi miast średniej
    > wielkości.

    Ale ze zazdraszczasz czy co ? Cos konkretnego kiedykolwiek z motocyklem
    zrobiles czy ograniczasz sie do "fizolowania" w necie ? I nie mam na
    mysli wymiany oleju z kolega w garazu.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/