eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePorownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
  • Data: 2010-09-01 21:28:38
    Temat: Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
    Od: marider <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    kucik pisze:

    > Mialem napisac: "to po takich modyfikacjach niezle musi na torze urywac
    > setne sek w porownaniu ze stockiem" ale po Twojej wypowiedzi napisze ze do
    > lanserki na swiatlach i festynach, zamiast pchac drogie i kosztowne PC,
    > zakladac pelny uklad z tytanu, ktorych i tak nikt nie widzi, lepiej zalozyc
    > swiecace wentyle, podswietlone owiewki, czy kororowe nalepki sponsorow z
    > MotoGP i co najwyzej karbobowa koncowke Acrapovicia co by lepiej brzmialo...

    Wojna miedzy Suzuki a Yamaha o milisekundy i kilka KM wiecej czy mniej
    jak sie uda.. Ciekawostka ktora chcialem sie podzielic z Wami pokazujac
    wyniki pomiarow. W sumie moglbym nic nie pchac w moto i lezec 2 miechy
    pod palmami ale bym sie chyba na smierc zanudzil patrzac w niebo. Jak
    gdzies to kiedys przeczytalem - mozna bylo kupic "tjuningowe" nalepki,
    oblepic moto a reszte kasy przepic tyle ze oryginalne moto jest dla mnie
    zawsze jakies takie - mdle i bez wyrazu ;] Jednak wiochy zadnej robil
    nie bede ani tymbardziej swiecacej choinki z R1, to nie GoldWing, Harley
    czy inne podobne. Dodatki maja byc funkcjonalne i przemyslane a nie
    pseudotuning dla dresiarzy.

    >>>> ale dol to jakas kpina ;]
    >
    > a sie tak zapytam co Ci z tego dolu na ulicy?

    No nerwi mnie ze jedzie toto jak sie wkreci na 6-8 tysi zeby sie cos
    dziac zaczelo. Dol jest kiepski i dalo sie czuc to i bez hamowni wiec
    jak trzeba przyspieszyc to redukcja raz czy 2 + gaz a tu sekunda dwie
    opoznienia, wkreci sie i dopiero jedzie.

    > Masz wykres zanim ustawiles nowa mape w PC?
    > Czy przypadkiem bajerami nie spieprzyles wlasnie dolu?

    To Was jeszcze pomecze wykresami:

    a) porownanie mojej R1'07 z inna "gola" R1'07 bez zadnych dodatkow
    (nieco inna temp. powietrza tez pewnie miala wplyw na pomiar)

    Moc: http://tinyurl.com/33b2z98 (roznica 8,4KM)
    Moment: http://tinyurl.com/3222jga (roznica 5Nm)

    b) moja R1 przed i po wlozeniu PC3USB (reszta ustawien ta sama):

    http://tinyurl.com/3yefcbu - sam PC3 USB i mapa z netu daly 5,9 KM oraz
    4,8Nm roznicy. IMHO sporo.

    > A z tego wykresu jasno wynika ze np na 1/4 mili ten gixer skopal by ogrodek
    > Twojej R1, no ale Ty i tak nie uzywasz moto do takiego katowania, wiec co
    > mozna sie wiecej wypowiadac.

    Myslalem ze moze uslysze jakies fachowe opinie lub podpowiedzi co dalej
    robic zeby wyciagnac dol bo rozni ludzie czytaja precle i moze tez sa
    jacys spece (w ustawianie mapy mozna sie pobawic, to oczywiste, tylko
    musialbym sie bujnac z tym do PP gdzie maja o tym podobno jakies lepsze
    pojecie). I nie chodzi mi o zmiane motocykla na nowszy bo nowsze jeszcze
    gorzej stoja z moca itd niewazne czy R1'09-10 czy K9/K10 :) A mnie sie
    wyglad RN19/20 zajebiscie podoba. Co nie zmienia faktu ze K7 ma dol
    silniejszy ale v-max mniejsze. Krzywe mocy sa w sumie zblizone, moment
    jest rozny i to az dziwi.

    >> ale widze tylko kpiny. Norma od paru dobrych lat juz, niestety.
    >
    > Wybacz ale kpiny same sie nasuwaja czytajac Twoje tlumaczenie ze moto szkoda
    > Ci na tor, a inwestujesz w cos co stricte dla toru jest stworzone, choc do
    > Twojego sposobu wydawania pieniedzy nic nie mam ;)

    Aj tam, niekiedy sie trafi fajny dodatek do R1 to moge sobie zanabyc od
    czasu do czasu. W zasadzie pelny uklad, PC i KN to nie jakies tam super
    dodatki. Reszte pozera Nobel Z Puli Szczescia ;)

    > Twoje modyfikacje przypominaja kupowanie wibratora po to aby na polce
    > lezal... hehe:)

    Fakt. Ten tez niewiadomo kiedy sie przyda ;) A serio to mea culpa -
    powinienem dokladnie poczytac porownania modeli i moze pomyslec nad
    czyms innym niz kolejna 3cia juz R1 :)


    Pzdr

    PS: de Fresz - pisalem o (DIN) ale przepisze to co mam ponizej wykresow
    * Wartosci oznaczone znaczkiem (R) sa wartosciami rzeczywistych
    parametrow silnika w chwili pomiaru.
    ** Wartosci oznaczone znaczkiem (DIN) sa wartosciami unormowanymi czyli
    przeliczonymi zgodnie zniemiecka norma DIN 70020 - cokolwiek to znaczy..

    PPS: 2 pomiary na motocyklowej hamowni w Bialymstoku kosztuja 100zl
    (2x50zl). Jak ktos chce namiar - to na priv. Ciekawe jakie ceny sa w
    innych miastach?
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki ( sprzedam )
    galeria - http://tinyurl.com/32lzh49

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: