  • Data: 2010-09-01 21:46:32
    Temat: Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
    Od: doktorski <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Wrz, 23:28, marider <m...@g...pl> wrote:

    > a) porownanie mojej R1'07 z inna "gola" R1'07 bez zadnych dodatkow
    > (nieco inna temp. powietrza tez pewnie miala wplyw na pomiar)
    >
    > Moc:http://tinyurl.com/33b2z98(roznica 8,4KM)
    > Moment:http://tinyurl.com/3222jga(roznica 5Nm)
    My hy hy, zobacz co sie w Twojej dzieje przy 4,5-6 krpm....

    > b) moja R1 przed i po wlozeniu PC3USB (reszta ustawien ta sama):
    > http://tinyurl.com/3yefcbu- sam PC3 USB i mapa z netu daly 5,9 KM oraz
    > 4,8Nm roznicy. IMHO sporo.
    Z uporem maniaka patrzysz na koniec wykresu. Ile procent czasu jazdy
    spedzasz w tym sektorze obrotomierza? Nie irytuje Cie zalamanie
    krzywych przy 9,5krpn ze o zalamaniach (mocnych!) nizej nie wspomne?

    > Myslalem ze moze uslysze jakies fachowe opinie lub podpowiedzi co dalej
    > robic zeby wyciagnac dol bo rozni ludzie czytaja precle i moze tez sa
    > jacys spece (w ustawianie mapy mozna sie pobawic, to oczywiste, tylko
    > musialbym sie bujnac z tym do PP gdzie maja o tym podobno jakies lepsze
    > pojecie).
    1. pojechac do dobrego tunera, np. do Tomka Kedziora - aktualnie
    dziala w 3fun.pl
    2. zrobic setup pod Twoj motocykl.

    > Krzywe mocy sa w sumie zblizone, moment
    > jest rozny i to az dziwi.
    Szczerze? Krzywe sa beznadziejnie pogiete. Wez to PC i wyprostuj
    telinie na ile sie da.

    > PPS: 2 pomiary na motocyklowej hamowni w Bialymstoku kosztuja 100zl
    > (2x50zl). Jak ktos chce namiar - to na priv.
    Umow mnie pls. I niech koledzy przyjada! :)

    >Ciekawe jakie ceny sa w
    > innych miastach?
    W 3fun: 200 za hamowanie, 366 za strojenie. Ja osobiscie tego nie
    rozumiem ale Tomek ma swoje powody.

    A, wazna uwaga. W 3funie mozecie dostac ataku depresji. Hamownia Tomka
    pokazuje jakies 20 KM mniej na silniku niz ta u Ratki... :)

    pzdr, dr
    14/525