  • Data: 2010-07-14 14:30:10
    Temat: Re: Poradniki Freemana pilnie potrzebuję pożyczyć
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    marek augustynski napisał(a):

    > Piszesz pracę doktorską o przewodnikach foto?:) Po co tyle tego czytasz?

    Głodny wiedzy (i inspiracji) jestem. :-)
    Na razie jestem jeszcze na tym etapie, że więcej ciekawych książek się
    pojawia niż zdążę przeczytać. A jeszcze mnie wciągają. Jak wejdę na
    wyższy poziom, gdzie potrzebna jest bardziej specjalistyczna wiedza, to
    pewnie się zatkam, bo zabraknie literatury. Ale to jeszcze chwila. :-)
    Potem napiszę własną. ;-)

    Czyli który sensowniejszy?

    --
    Mirek