  • Data: 2018-05-14 15:12:40
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-13 o 16:25, s...@g...com pisze:
> [...]
    zmiescic, klapa sie zamknie a w sedanie moze sie okazac ze wogole wcisnac sie nie da.

    szyby-zderzak jest duzo mniejsza wiec przy cofaniu niektorym ludziom latwiej ogarnac
    ile tam jeszcze miejsca maja. Przynajmniej w niektorych sytuacjach.

    by mi zwisalo jaki tyl ma auto. Wiec rozumiem tych co lubia czy preferuja sedana. Ale
    sporo robie i przestrzen bagazowa jest mi przydatna wiec wiem z praktyki jak wygodnie
    jest wozic cos w samochodzie.

    szeroko, siedzenie sie mocno rozkladalo lub wrecz dalo wyjac (jak w maluchu).

    > Albo miales zupelnie co innego na mysli albo zupelnie nie masz pojecia o czym
    piszesz.
    > Mam gdzies zdjecia jak wiozlem w foce kombi drzwi, lezanke, szafki.
    >
    > Wiec wyjasnij co miales na mysli bo nijak nie rozumiem przeslania.

    Tylko to że np szafki 2m wysokości i do żadnego kombi nie da się
    załadować w całości.

    > Ty, nie. Ale sporo ludzi juz tak ma.

    Kiedyś auta były konstruowane dużo bardziej pod zapotrzebowanie kierowcy.

    > Taki urok. Dlatego istnieja preferencje :)

    Sedan z czujnikami parkowania to rzadkość. O czymś chyba to świadczy. A
    sam zakup - w jednym skusił mnie stan auta i cena - natomiast drugie to
    pokłosie zakupu pierwszego - okazało się że auto dla mnie musi mieć duży
    prześwit.

    > Z grubsza tak. Ale z tym wygladem to nie jestem pewien.
    > Bo mnie sie sedany nie podobaja. Trzy bryly wygladaja dziwnie.
    > Jeszcze pol biedy jak sa one jakos oblo ze soba spiete ale czesto miejsce
    polaczenia (krawedz przedniej i tylnej szyby) jest ostre i wyglada dziwnie.

    > O ile rozumiem ze ktos preferuje wyglad liftbacka to zupelnie nie rozumiem ze komus
    sie takie mondeo, focus czy impreza kombi nie podobaja.

    > No ale o gustach sie nie dyskutuje totez nie kontestuje tego.

    Nic na to nie poradzę że dla mnie garb kombi szpeci auto z estetycznego
    punktu widzenia.