  • Data: 2018-05-15 06:10:14
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 14 maja 2018 08:11:21 UTC-5 użytkownik Trybun napisał:
> [...]
    zmiescic, klapa sie zamknie a w sedanie moze sie okazac ze wogole wcisnac sie nie da.

    szyby-zderzak jest duzo mniejsza wiec przy cofaniu niektorym ludziom latwiej ogarnac
    ile tam jeszcze miejsca maja. Przynajmniej w niektorych sytuacjach.

    gratow woze to mam na to uczulenie.

    to by mi zwisalo jaki tyl ma auto. Wiec rozumiem tych co lubia czy preferuja sedana.
    Ale sporo robie i przestrzen bagazowa jest mi przydatna wiec wiem z praktyki jak
    wygodnie jest wozic cos w samochodzie.

    otwieraly szeroko, siedzenie sie mocno rozkladalo lub wrecz dalo wyjac (jak w
    maluchu).

    > Tylko to że np szafki 2m wysokości i do żadnego kombi nie da się
    > załadować w całości.

    Ustawiles sobie warunek brzegowy i udowodniles ze takiej szafki sie przewiezc nie da.
    A ja w domu ani jednej takiej szafki nie mam a reszte przewioze bez problemu.
    Drzwi ponad 2m przewiozlem.
    Kanape rozkladana przewiozlem.

    Mondeo jest jeszcze wieksze.