  • Data: 2018-05-14 17:40:28
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-05-2018 o 15:15, Trybun pisze:

    > Tak, można je (niektóre) złożyć w nieomal kostkę.

    Bardzo niektóre, praktycznie żadne.

    Do Vectry na pewno bym
    > schował. Jeden do bagażnika, drugi na tylne siedzenie, i nie potrzeba
    > kombi..

    > Ile litrów ma bagażnik Twojego auta?

    Nie o bagażnik chodzi, tylko o jego wysokość i dostępny otwór.
    Przecież to logiczne, że położyłem oparcia kanapy - na tym polega główna
    przewaga suva/hatchbacka, a nie na pojemności bagażnika.

    > Słuszna uwaga - ta Alfa to można powiedzieć że wóz kultowy.. i nie nim
    > równać do np Forda Oriona.

    Ano właśnie.
    Akurat miałem kiedyś jeszcze większe paskudztwo sedanowe - Opla Kadetta
    z tamtych lat.

    >Przyznaj, ale tak szczerze - kupiłbyś np. Kię o

    > Chodzi o estetyczny, udany wygląd. 911tka ma wszystko, poza wyglądem...

    Akurat też wybrałbym raczej boxstera turbo, lepsze proporcje posiada.