  • Data: 2018-05-13 21:12:38
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-05-2018 o 09:33, Trybun pisze:

    > To o czym mamy gadać, o czymś co znamy, czy spekulować o nowościach? Mam
    > opisywać różnice w ilości miejsca bagażowego sedana i hatchbacka nowego
    > Tipo, ja nie znam tych aut.
    >  Takie fotele składasz i kładziesz na tylne siedzenia.

    Co znaczy składasz?
    Przednie fotele?

    Rzadko który daje się złożyć.
    Chodziło Ci o rozłożenie na płasko?
    Też nie wejdą, to całkiem spore meble.

    >Przecie do
    > Sportage i tak ich nie chowałeś rozłożonych.

    Dokładnie tak je włożyłem, tak jak stały, czyli rozłożone w normalnej
    pozycji eksploatacyjnej - coś w stylu litery L.

    > A ilu w ogóle nawet nie zwróciło uwagi.. Nie powiesz chyba że by
    > przyciągnęła więcej widzów niż Ferrari F40..

    Niż 25 letni kompaktowy sedan.
    Każdy.

    Porównujmy porównywalne.

    > Oczywiście do Alfy nic nie
    > mam, jak każda Alfa ma w sobie to coś

    Ale to była Lancia, która ani nie wyglądała, ani nic specjalnego
    wizualnie w sobie nie miała.

    , i nie jest to znaczek firmowy czy
    > napis. Natomiast 911 to czysta szpetota, ten archaiczny wygląd ratuje
    > tylko nazwą firmy. Przyznaj, ale tak szczerze - kupiłbyś np. Kię o takim
    > wyglądzie?

    Jakby tak jeździła - czemu nie?