  • Data: 2018-05-16 17:33:42
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: "Axel" <n...@s...mu> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" wrote in message news:5af7e929$0$672$65785112@news.neostrada.pl...

    > Normalnej kuchennej szafki (o ile nie jest to jakiś typ japoński), w
    > całości nie przewiezie w żadnym typie osobówki.

    Co za bzdura - normalna szafka kuchenna ma wymiar 80x80x50 (duża). Do Vectry
    C sedan jej nie włożę, ale do liftbacka i do kombi bez problemu.

    > A np lodówkę równie wygodnie można przewieźć w sedanie jak i w liftbacku.

    Pokaż zdjęcie, jak w sedanie przewozisz lodówkę, która ma rozmiar 180x55x60
    (standardowa lodówka do zabudowy).

    > Za to właściciele kombi że o hatchbackowcach nie wspomnę - do takiej
    > operacji muszą zamawiać taksówkę.

    Lodówkę o wymiarach jak powyżej bez problemu przewiozłem Nubirą kombi (lekko
    niedomknięta klapa była).

    >Co do widoczności, jeździłem kilkoma sedanami, m.in oplem rekordem, i jakoś
    >nigdy nie miałem problemów z wyczuwaniem początku i końca auta.

    W starych sedanach rzeczywiści nie było problemu - widać było koniec
    bagażnika w lusterku wstecznym - też jeździłem Rekordem i nie miałem
    problemów. Ale np. w Vectrze C w lusterku widać tylko krawędzie tylnej
    szyby. Jeśli parkowałem przed samochodem z długą maską, widziałem tylko jego
    przednią szybę i swoją tylną. I naprawdę łatwo nie jest.

    > Teraz mam dwa miniwany, ze wspólnym mianownikiem - za kierownicą diabelnie
    > trudno wyczuć gdzie się zaczynają i kończą.

    W minivanie i kombi tylna szyba jest blisko końca samochodu, co zdecydowanie
    ułatwia ocenę odległości.

    --
    Axel