  • Data: 2018-05-16 22:32:42
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: "Axel" <n...@s...mu> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." wrote in message news:18lhtorbk9ynf.1gg2akqesdw9o.dlg@40tude.net...

    > Lodowki juz sie prawie nie przewozi.
    > Idziesz do sklepu, wyciagasz portfel, a tu "tu mamy tylko demo,
    > dostawa w ciagu 3 dni" :-(.

    >A tu jeszcze do zabudowy, wiec raczej nie grozi przewozenie na nowe
    >mieszkanie :-)

    Swoją lodówkę kupiłem w hurtowni, bo wyszła kilkaset złotych taniej, niż w
    sklepie z dostawą.

    > Ale moze byc mniejsza, 130x55x60 ... prawie wchodzi do sedana :-)

    Nie, no jasne. Może też być samochodowa ;-P

    > W minivanie i kombi tylna szyba jest blisko końca samochodu, co
    > zdecydowanie
    > ułatwia ocenę odległości.

    > nie ulatwia, bo jest na takiej wysokosci, ze nic nie widzisz.
    > No chyba ze latarnie, albo doroslego pieszego.

    Nie przesadzaj, nie mówimy o ciężarówce. Ułatwia o tyle, że szyba jest
    zdecydowanie bliżej, niż w sedanie/liftbacku. nie mówiąc o parkowaniu przy
    ścianie, czy przy słupie, to nawet przed innym samochodem jest łatwiej, bo
    musisz ocenić "tylko" długość maski (i zderzaków) między szybami.

    > To samo w kombi.

    Zdecydowanie łatwiej parkuje mi sie kombi, niż sedanem/liftbackiem.
    Czujniki parkowania zdecydowanie mi nie pasują - na taką odległość, gdy
    czujniki piszczą ciągłym sygnałem, dojeżdzam swobodnie bez czujnika ;-P
    Ale z kamerą parkowania jest zdecydowanie łatwiej :-)
    Jeździłem ostatnio nową Kugą z kamerą i dużym ekranem w desce - mogę
    podjechać na centymetr do dowolnej przeszkody bez zarysowania samochodu. No
    i najważniejsza zaleta - jak sie wyjeżdża np. zza większego samochodu tyłem
    na jezdnię - po prostu widać, co się dzieje na drodze. A bez kamery muszę
    wyjeżdżać powolutku, licząc na to, że ktoś będzie rozsądny i we mnie nie
    wjedzie, dopóki nie wysunę się na tyle, żeby coś zobaczyć...

    --
    Axel