  • Data: 2018-05-13 09:30:30
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-12 o 17:13, s...@g...com pisze:

    > W ogolnosci latwiej wsadzic cos gabarytowego w liftbacka niz w sedana.
    > Dajmy na to jakas szafke kuchenna do przewiezienia. W liftbacku moze sie zmiescic,
    klapa sie zamknie a w sedanie moze sie okazac ze wogole wcisnac sie nie da.
    > Podobnie z rowerem. Jesli nawet do sedana sie wcisnie to do liftbacka kladzie sie
    go duzo latwiej.

    > No i dodatkowo pewna psychologiczna sprawa. w liftbacku odleglosc brzeg
    szyby-zderzak jest duzo mniejsza wiec przy cofaniu niektorym ludziom latwiej ogarnac
    ile tam jeszcze miejsca maja. Przynajmniej w niektorych sytuacjach.

    > I to w sumie z grubsza tyle. Sam preferuje kombi ale z racji tego ze duzo gratow
    woze to mam na to uczulenie.

    > Gdybym po prostu mieszkal, pracowal a moje hobby to by bylo pisanie programow to by
    mi zwisalo jaki tyl ma auto. Wiec rozumiem tych co lubia czy preferuja sedana. Ale
    sporo robie i przestrzen bagazowa jest mi przydatna wiec wiem z praktyki jak wygodnie
    jest wozic cos w samochodzie.

    > Moze inaczej bym na sedana patrzyl gdyby standardowo przednie drzwi sie otwieraly
    szeroko, siedzenie sie mocno rozkladalo lub wrecz dalo wyjac (jak w maluchu).

    > To tyle, ze sie tak wetne w wasza dyskusje.

    Normalnej kuchennej szafki (o ile nie jest to jakiś typ japoński), w
    całości nie przewiezie w żadnym typie osobówki. A np lodówkę równie
    wygodnie można przewieźć w sedanie jak i w liftbacku. Za to właściciele
    kombi że o hatchbackowcach nie wspomnę - do takiej operacji muszą
    zamawiać taksówkę.

    Co do widoczności, jeździłem kilkoma sedanami, m.in oplem rekordem, i
    jakoś nigdy nie miałem problemów z wyczuwaniem początku i końca auta.
    Teraz mam dwa miniwany, ze wspólnym mianownikiem - za kierownicą
    diabelnie trudno wyczuć gdzie się zaczynają i kończą.

    Tu dobrze Cię rozumiem - ponad wygląd stawiasz praktyczność, a robisz to
    co robisz więc posiadanie kombi jak najbardziej usprawiedliwione.