  • Data: 2018-05-13 09:33:23
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-12 o 18:35, Cavallino pisze:

    > Nie wypowiadam się o prehistorii i to jeszcze tego typu, czas takiego
    > badziewia skończył się tak 20 lat temu.
    >
    > Ale przykład z wczoraj - kupiłem do Sportage 2 fotele Recaro,
    > otworzyłem klapę, wrzuciłem fotele, zamknąłem klapę.
    > Do żadnego sedana nie było opcji ich wmieścić.

    To o czym mamy gadać, o czymś co znamy, czy spekulować o nowościach? Mam
    opisywać różnice w ilości miejsca bagażowego sedana i hatchbacka nowego
    Tipo, ja nie znam tych aut.
     Takie fotele składasz i kładziesz na tylne siedzenia. Przecie do
    Sportage i tak ich nie chowałeś rozłożonych.. Poza tym trzyczęściowego,
    dłuższego spiningu już nie schowasz bez rozkładania tylnego fotela/kanapy.

> [...]
    > Kiedyś wracałem z zakupów w Niemczech, świeżo nabytą Lancią Deltą
    > Integrale.
    > Jeszcze bardziej niepozorną niż Porsche, wyglądającą prawie jak Golf II.
    > Do tego łaciatą (po wyprawkach) i z wyblakniętym lakierem.
    > Nikt kto auta nie zna, nie był w stanie go rozpoznać z więcej niż
    > kilku metrów.
    >
    > Nawet sobie nie wyobrażasz ilu ludzi zaczepiało mnie przy każdym
    > postoju, jakoś do żadnego BMW czy innego badziewnego sedana np. z
    > Mercedesa nawet nie podchodzili.....
    >
    > Jeden Włoch nawet specjalnie zjechał za mną na autohof z autostrady

    A ilu w ogóle nawet nie zwróciło uwagi.. Nie powiesz chyba że by
    przyciągnęła więcej widzów niż Ferrari F40.. Oczywiście do Alfy nic nie
    mam, jak każda Alfa ma w sobie to coś, i nie jest to znaczek firmowy czy
    napis. Natomiast 911 to czysta szpetota, ten archaiczny wygląd ratuje
    tylko nazwą firmy. Przyznaj, ale tak szczerze - kupiłbyś np. Kię o takim
    wyglądzie?