  • Data: 2009-06-20 20:02:22
    Temat: Re: Polskie nazwy zmiennych/funkcji w nietypowym projekcie
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Jun 2009 01:00:34 +0200, "slawek" <s...@h...pl> wrote:

    >Zasada w cywilizowanym/kulturalnym społeczeństwie jest prosta - co moje
    >moje - co twoje twoje. Jeżeli coś jest w moim biurku, to znaczy że to jest
    >moje. Jeżeli w danej chwili mnie nie ma przy biurku - to nie oznacza że
    >ktokolwiek może mi grzebać w papierach. Jeżeli myślisz że jest inaczej -
    >przewietrz biurko swojego szefa i potem mu o tym opowiedz.

    Pan tylko udaje czy naprawde? Panskie biurko jest "Panskie" jak stoi u
    Pana w domu. Panskie biurko w pracy jest firmy, podobnie jak zawartosc
    Panskiego komputera, korespondencja pocztowa przychodzaca na adres
    firmy, taka zwykla i e-majlowa, jak rowneiz dokladna historia Panskich
    wedrowek po Webie, Twitterach i innym swinstwie, za co zreszta moze
    wyleciac Pan z parcy (zza owe wedrowki). Firma dokladnie okresla ze
    biurka nie mozna zamknac na klucz, a jezeli ktos zamknal, to moze sie
    wlamac jak zajdzie potzreba. Firam moze owierac dowolan korespondencej
    adresowaan do Pana a posiadajaca adres firmy, i nie potzrebuje
    Panskiej zgody.

    ZasPamn, jako pracownik, NIE MA prawa "przewietzrac" biurka Panskiego
    szefa. Natopmiast Panski szef moze Panskie biurko "przewietzrac"
    dowoli - w ramach procedur pzrewidzianych przez firma na te
    okolicznosc.

    A.L.