    From: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Polska swiatowym mocarstwem informatycznym
    Date: Sun, 3 Jul 2011 09:25:24 -0700 (PDT)

    On Jul 3, 5:26 pm, A.L. <l...@a...com> wrote:

    > He, he... To by dopiero bylo bezrobocie...
    Chcialbym zobaczyc chociaz jednego takiego pracodawce ktory powie
    mi ze moge u niego pracowac, a jak bede chamski wobec klientow to
    mnie nie zwolni.

    W Polsce jest ciezko, jest duza korupcja, idaca za korupcja bieda, a
    za bieda ida problemy typu ze slabo wynagradzany pracownik, zyjacy
    czesto na granicy ubostwa, ktory nie jest tak samo kompetentny jak
    pracownik dobrze zarabiajacy, ktory ma czas i warunki na
    doksztalcenie
    sie, odpoczynek, opieke lekarska, itd. Ale bez przesady, Polska to
    nie jest kraj, gdzie nie mozna wejsc do sklepu bo pewnie zaraz
    bedzie strzelanina, albo pani zza kasy wydrapie oczy z powodu
    kawalka papieru toaletowego, a kazdy pracownik jest chamski dla
    swoich klientow.