  • Data: 2011-07-03 10:44:49
    Temat: Re: Polska swiatowym mocarstwem informatycznym
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 3, 12:26 pm, Bronek Kozicki <b...@s...net> wrote:

    > niezupełnie. Po pierwsze to nie o bandycie ze scyzorykiem mowa, tylko o
    > chamstwie obsługi. Po drugie, w bardziej cywilizowanych krajach (tak, są
    > takie) obsługa dostaje wpis w papierach, albo traci pracę za chamstwo w
    > stosunku do klientów. Więc zdarza się to *wyjątkowo* rzadko.

    Nie wyobrazam sobie zeby w Polsce za chamstwo wobec swojego klienta
    jakis pracownik nie zostal zwolniony - przynajmniej wszedzie tam
    gdzie
    pracowalem. A tam gdzie korzystalem (np. wspomniane sklepy obok mnie)
    niedoswiadczylem ani razu chamstwa. Niezbyt dobrej obslugi owszem,
    doswiadczylem, ale zdarzalo sie to bardzo rzadko. Sam bywam zmeczony i
    jak kazdy popelniam pomylki, ale zeby takie chamstwo i to od kilku
    pracownikow na raz? Nie dowierzam. Nawet ze strony - wyjatkowo
    nieslawnej
    polskiej sluzby zdrowia - gdy ostatnio lezalem w szpitalu doznalem
    zarowno milej i fachowej obslugi - fakt ze zalapenie wyrostka to
    rutyna.
    Przyklad jest GRUBO przesadzony i ma sie nijak do tego co sie
    dzieje przecietnie w Polsce. Nie jest w Polsce dobrze, ale nie
    przesadzajmy.