    From: "b...@n...pl" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Polska swiatowym mocarstwem informatycznym
    Date: Thu, 30 Jun 2011 12:13:06 +0200
    <itqv48$qmj$1@solani.org> <4e0113a1$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
    <itr5es$99e$2@solani.org> <4e011dbc$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e01954b$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@4...com>
    <4e01b271$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@4...com>
    <7...@4...com>
    <iuaf34$q8i$1@inews.gazeta.pl>
    <q...@4...com> <iuakgo$ckh$1@news.onet.pl>
    <iuar67$7lk$1@inews.gazeta.pl> <iubvm3$o7m$1@news.onet.pl>
    <a...@n...gazeta.pl> <iucaqv$a01$1@news.onet.pl>
    <iudb25$bpc$1@inews.gazeta.pl> <iudbq5$lcr$1@news.onet.pl>
    <iuddbd$koc$1@inews.gazeta.pl> <iuerhf$f15$3@polsl.pl>
    <iuerso$vhd$1@news.onet.pl> <iueveq$pmv$1@polsl.pl>
    <4e0b0a26$0$2449$65785112@news.neostrada.pl> <iuf43i$ou0$1@polsl.pl>
    <4e0c2818$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>

    On 30.06.2011 09:39, sielim wrote:

    > Użytkownik "Adam Przybyla" <a...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Tu się zgodzę, oczywiście biorąc w duży nawias określenie "nic nie
    > kosztuje".
    > Z drugiej zaś strony mam takie wrażenie, że taka informatyczno-wirtualna
    > gospodarka
    > musi konkurować na rynku globalnym, ma małe możliwości ochrony siebie i
    > jest
    > szczególnie narażona na kryzysy (wydaje mi się, że na wirtualnych gałęziach
    > gospodarki stosunkowo łatwo tnie się koszty - jak nie masz na chleb, to
    > rezygnujesz
> [...]

    Ale Internet w obecnej chwili to taka sama infrastruktura jak drogi czy
    sieci energetyczne. Co prawda wymaga więcej osób do utrzymania, ale za
    to zmniejsza liczbę osób potrzebnych gdzie indziej. Akurat pamiętam
    czasy gdy redakcje pracowały bez Internetu, ale w tej chwili najmniejsza
    gazetka wymaga Internetu do zdobywania informacji.

    --
    http://szumofob.eu