  • Data: 2011-07-03 09:47:22
    Temat: Re: Polska swiatowym mocarstwem informatycznym
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 3, 1:06 am, A.L. <l...@a...com> wrote:

    > Jezeli ktos potzrebuje terapii, to na pewno nie ja. Wydarzenie jest
    > prawdziwe, sprzed 2 lat. Moglbym napisac wiecej, ale NTG. Wiecej
    > pisalem na pl.regionalne.warszawa

    No to wspolczuje, bo opowiesc jest jak z ksiazki Kinga. Mnie sie
    nigdy
    tyle na raz przykrych doswiadczen nie przytrafilo ze strony obslugi
    sklepu w Polsce, a korzystam z polskich sklepow codzeiennie.
    Polska ma problemy, ale generalnie nie polegaja one na tym za
    rogiem czai sie bandyta ze scyzorykiem, albo kasjerka robi
    awanture o papier toaletowy - to sa wyjatki i pewnie w kazdym
    kraju sie zdarzaja.