eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
  • Data: 2010-04-05 22:46:23
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:

    > Przewidujacy i ostrozny.

    Wątpię, skoro skojarzeniem było hamowanie.

    > I w tym przypadku trzeba bylo dalej hamowac a
    > nie myslec :-)

    Myśleć trzeba przed, nie po.

    > To dopiero jest stres. A jaka strata czasu :-)

    Ani stres, ani strata czasu. Nawet dziś wróciłem(liśmy) przez pół
    Polski ze średnią 70km/h, bez stresów (niestety bez autostrad), bez
    łamania zasad itd. Nie twierdzę, że nigdzie na 90 nie było
    100 (było i 80), podobnie na 110 było i 130 i 70. Nawet w ramach
    rekreacji zwiedziliśmy ulicę Obi-Wana Kenobiego :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.