eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
  • Data: 2010-04-06 08:47:18
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Cóż, najwyraźniej wyważasz otwarte drzwi, ( albo masz niewystarczające
    > wykształcenie), bo z lekcji WOS w szkole średniej wiedziałbyś, że w
    > wielu konstytucjach okreslono wymagany minimalny wiek polityków
    > wybieranych na wysokie stanowiska państwowe właśnie znacznie wyższej
    > od wieku uznawanego ogólnie za pełnoletniość.

    najwyrazniej naciagasz fakty, albo w domu najzwyczajniej nie nauczono cie
    szanowac swojego interlokutora...
    Ale skoro jestem taki niedouczony - bardzo bym prosił, abys podał ile i
    jakie to sa stanowiska, które wymagaja w Polsce wyzszego wieku niz 18 lat.
    Bo mnie sie kołacze po głowie... hmmm... jedno?

    > Tak było i jest np. w
    > Polsce. Natomiast niezwykle rzadko zapisywany jest wymóg posiadania
    > okreslonego wykształcenia. A więc prawodawcy w wielu krajach wyżej
    > oceniali doświadczenie życiowe niż formalne wykształcenie.

    poczekamy na wykaz stanowisk, podyskutujemy z tym argumentem.

    > Potwierdza to od lat praktyka,- ogromna większość wybieralnych
    > polityków na najwyższych stanowiskach to właśnie ludzie po 40-ce.
    > Dotyczy to także szefów największych firm.

    i oczywiscie sciezka kariery, kolejne stopnie awansu itp nie maja tu nic do
    rzeczy...
    Znam wielu managerów, ktorzy maja około 30 lat i zajmuja wysokie
    stanowiska. Rzeczywiscie nie znam zadnego w wieku lat 20 i zgadzam sie, ze
    to juz musiałby byc jakis ewenement, zarówno pod kątem doswiadczenia,
    wykształcenia jak i zasad awansu w firmach.
    No ale musimy wrocic do danych dotyczacych wyborów - w jakim wieku sa ci
    młodzi ludzie, ktorzy wybrali PO.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?