eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
  • Data: 2010-04-05 22:47:47
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > Gdybym moje zachowania były choć w minimalnym stopniu podobne do
    > sugerowanych, to bym dawno się zamknął w kąciku i tu w ogóle bym nie
    > pisał...

    powaga, z jaka podszedłes do zartu okraszonego emotikonem kaze mi zmienic
    ton.

    > Średnio mnie interesuje, czy się z tym spotkałeś - chodziło
    > o zasadę - skoro nie widzisz faktu pomiaru, to suszą z krzaków,
    > czy tez nie?

    tak, w kontekscie rozpatrywania stania w krzakach.

    > Nie - pisałeś jako żywo o pomiarach w granicach miasta.

    tak, ja sie nigdy w zyciu nie spotkałem z pomiarami poza granicami miasta,
    tam, gdzie nie było zadnego ograniczenia predkosci poza ogólnymi 90km/h.
    (wyjatek to oczywiscie nieoznakowane radiowozy)

    > Aha - są niepotrzebni, ponieważ tak uważasz.

    alez oczywiscie, ze tak.
    To jesT MOJE zdanie. Dlaczego tak czesto to podkreslasz? Oczekiwałes, ze to
    zdanie 100.000 ludzi na podstawie zrobionego referendum?
    Opisuje to co widze.
    Jezeli znam w Poznaniu multum miejsc i sytuacji, gdszie obecnosc policji
    byłaby mile widziana, a przewaznie widze w miejscach zupelnie absurdalnych
    (kolejne dwa ulubione, to Katowicka w obie strony - mega niebezpieczna
    droga 3 pasmowa z ograniczeniami do 70km/h), to wysnuwam wniosek o złych
    działaniach. Jak widze ich czesto w miejscach, gdzie zagrozenie jest
    minimalne, to uwazam, ze stoja tam nie dlatego, ze sa tam potrzebni, tylko
    np. dlatego, ze polozono ladna droge i ludzie jada szybciej niz przewiduja
    ograniczenia.

    No chyba, ze ty znasz i potrafisz wyjasnic potrzebe suszenia 300 metrów od
    znaku konca terenu zabudowanego przy wyjezdzie na Wrocław, gdzie doatkowo
    ruch sterowany jest swiatłami, droga jest dwupasmowai obowiazuje
    ograniczenie do 50?

    > Nie, nie - nadal Ty masz ile miałeś, ja mam dużo więcej, podałem tylko
    > jeden przykład, który przeczył Twoim uogólnieniom.

    Mozemy zbierac miejsca i zobaczymy.
    Wymieniłem te, ktore przyszły mi do głowy z Poznania.
    Kolejne fajne miejsce - przejazd kolejowy na Krancowej i zatrzymywanie
    kierowców, ktorzy ruszyli *po otwarciu torów* a nie zdazyli zapiac pasów
    badz wlaczyc swiateł.

    > LOL - to znowu Twój argument, a nie policji.

    oczywiscie.
    Jak chcesz wiedziec, dlaczego nie przestrzegaja przepisów i oczekujesz
    odpowiedzi bezposrednio od policjantów - zapytaj ICH.

    > Masz to oficjalnie, czy znów to jest tylko Twoja opinia?

    oficjalnie w sensie? Ze policja ma sie przyznac, ze lamie przepisy?
    Najarales sie czegos?
    Przykłady obejrzyj sobie na youtubie, skoro nie widzisz tego na codzien na
    ulicach.
    Zeby była jasnosc - przewaznie to nie sa jakies wielkie przewinienia - ot.
    np. nawrocenie na skrzyzowaniu ,gdzie wolno tylko skrecic w lewo, ot
    przekroczenie predkosci o 20-30km/h, Nic wielkiego, ale normalny obywatel
    zabuliłby za to 200-300zł.

    > Spokojna głowa - z tego co zauważyłem, to jednak jest to skuteczne.
    > I nie jest to kwestia samej prędkości.

    ???
    cos wiecej?
    Znow na wlasnym doswiadczeniu - jezdze od zawsze +20, czasem +30. Miałem
    moment, ze złapałem dwadziescia kilka punktów, wtedy jezdzilem maks +10,
    obecnie jezdze znowu +20-+30.
    Mam jezdzic wolniej? Inaczej? Jak widzisz - to tylko kwestia
    prawdopodobienstwa.