eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :) › Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
  • Data: 2010-04-05 23:13:24
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik pisze:
    (...)
    > powaga, z jaka podszedłes do zartu okraszonego emotikonem kaze mi zmienic
    > ton.

    Naprawdę? A co się do tego przyczyniło?

    > tak, w kontekscie rozpatrywania stania w krzakach.

    Aha, czyli namierzanie z dzidy laserowej to suszenie z krzaków.

    > tak, ja sie nigdy w zyciu nie spotkałem z pomiarami poza granicami miasta,
    > tam, gdzie nie było zadnego ograniczenia predkosci poza ogólnymi 90km/h.
    > (wyjatek to oczywiscie nieoznakowane radiowozy)

    Naprawdę? To faktycznie krótko jeździsz (o czym już kiedyś pisałem).

    > alez oczywiscie, ze tak.
    > To jesT MOJE zdanie. Dlaczego tak czesto to podkreslasz? Oczekiwałes, ze to
    > zdanie 100.000 ludzi na podstawie zrobionego referendum?

    Podkreślam, byś był świadom tego faktu.

    > Opisuje to co widze.
    > Jezeli znam w Poznaniu multum miejsc i sytuacji, gdszie obecnosc policji
    > byłaby mile widziana, a przewaznie widze w miejscach zupelnie absurdalnych
    > (kolejne dwa ulubione, to Katowicka w obie strony - mega niebezpieczna
    > droga 3 pasmowa z ograniczeniami do 70km/h), to wysnuwam wniosek o złych
    > działaniach. Jak widze ich czesto w miejscach, gdzie zagrozenie jest
    > minimalne, to uwazam, ze stoja tam nie dlatego, ze sa tam potrzebni, tylko
    > np. dlatego, ze polozono ladna droge i ludzie jada szybciej niz przewiduja
    > ograniczenia.

    Jak masz jakieś żale do lokalnej policji/ograniczeń, to łaskawie walcz
    z tym na lokalnym dołku.

    > No chyba, ze ty znasz i potrafisz wyjasnic potrzebe suszenia 300 metrów od
    > znaku konca terenu zabudowanego przy wyjezdzie na Wrocław, gdzie doatkowo
    > ruch sterowany jest swiatłami, droga jest dwupasmowai obowiazuje
    > ograniczenie do 50?

    Takie płacze na mnie nie działają - jak spotykam nieuzasadnione
    kontrole w moich okolicach, to zgłaszam to gdzie trzeba - podobnie jak
    ich brak. Policja generalnie nie jest przeciw.

    > Mozemy zbierac miejsca i zobaczymy.

    Co zabaczymy?

    > Wymieniłem te, ktore przyszły mi do głowy z Poznania.

    Gdzie to już zgłosiłeś?

    > Kolejne fajne miejsce - przejazd kolejowy na Krancowej i zatrzymywanie
    > kierowców, ktorzy ruszyli *po otwarciu torów* a nie zdazyli zapiac pasów
    > badz wlaczyc swiateł.

    Bez jaj - biedni ci kierowcy, co to nie zapięli pasów i nie włączyli
    świateł po ruszeniu spod przejazdu? Ojoj, strasznie ci oni zbełtani
    przez te idiotyczne przepisy.

    > oczywiscie.
    > Jak chcesz wiedziec, dlaczego nie przestrzegaja przepisów i oczekujesz
    > odpowiedzi bezposrednio od policjantów - zapytaj ICH.

    Pomyliłeś się w swej argumentacji zdrowo - Ty musisz tę argumentację
    przedstawić, by uzasadnić to co napisałeś. Póki co jej nie masz...

    > oficjalnie w sensie? Ze policja ma sie przyznac, ze lamie przepisy?
    > Najarales sie czegos?

    Nie, nie palę. Skoro używasz takich argumentów, to musisz mieć
    wsparcie w faktach.

    > Przykłady obejrzyj sobie na youtubie, skoro nie widzisz tego na codzien na
    > ulicach.

    Na Youtubie to ja wiele widziałem...

    > Zeby była jasnosc - przewaznie to nie sa jakies wielkie przewinienia - ot.
    > np. nawrocenie na skrzyzowaniu ,gdzie wolno tylko skrecic w lewo, ot
    > przekroczenie predkosci o 20-30km/h, Nic wielkiego, ale normalny obywatel
    > zabuliłby za to 200-300zł.

    No i co? Boli Ciebie, że tego nie możesz?

    > ???
    > cos wiecej?
    > Znow na wlasnym doswiadczeniu - jezdze od zawsze +20, czasem +30. Miałem
    > moment, ze złapałem dwadziescia kilka punktów, wtedy jezdzilem maks +10,
    > obecnie jezdze znowu +20-+30.
    > Mam jezdzic wolniej? Inaczej? Jak widzisz - to tylko kwestia
    > prawdopodobienstwa.

    Sam pokazałeś, że kontrola jest skuteczna.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.