-
Data: 2017-07-17 05:16:41
Temat: Re: Poległem przy remoncie zacisku hamulcowego
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"PiteR" <e...@f...pl> wrote in message
news:XnsA7B4F0CEBCA4Cdayrider@localhost.net...
> na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:
>
>
>> Potem zająłem się lewą stroną i tłoczek nie chciał się schować.
>> W ogóle.
>
> Musi sie schować lekko chyba, że zardzewiał.
No musi, bo inaczej grubych, nowych klocków nie włożyłbym
na miejsce cienkich, zużytych. To oczywista oczywistość panie PiteR.
> Nawet jak sprzegło w srodku jest zepsute to powinien
> się wkręcić. Oczywiście odpowetrznik otwarty.
Czy jest gdzies w sieci jakiś rysunek poglądowy jak to działa
taki zacisk połączony z ręcznym? Bo to jakaś magia czarna,
engineering from hell :-)
Sądząc po raczej nielekkim obracaniu się tłoka, będę musiał
tam wnet zaglądnąć znowu - przydałaby się jakaś wiedza
w te klocki :-)
>>> Tłoczek i wnętrze trzeba nasarować dobrze smarem.
>>
>> Hm... nie bardzo rozumiem dlaczego takie zalecenie?
>> Tłoczek i wnętrze zalane są płynem hamulcowym, po co smar?
>> Jeśli chodzi Ci o ułatwienie instalacji to wystarczy zwilżyć
>> płynem chyba aby uzyskać poślizg..
>
> A co ci szkodzi dać? To pobłogosławiony antykorozyjny smar ATE.
No bo akurat takiej niemieckiej pasty oczywiście nie mam.
Do prowadnic używam takiej zielonkawego smaru Permatex:
http://www.autozone.com/brake-and-power-steering-flu
id-additives/brake-lube/permatex-ultra-disc-brake-ca
liper-lube/10772_0_0
Ale nie wiem jak ona reaguje na płyn hamulcowy,...
Na prowadnicach płynu hamulcowego nie ma :-)
> Płyn daje raczej "cierpkość" uszczelek.
:-)
Cierpkość? :-))) Fajne słowo...
Generalnie płyn daje poślizg - mokra guma lepiej się ślizgała po tłoczku
zmoczonym płynem hamulcowym niż na sucho. Ale smaru nie dałem.
Swoją drogą czy płyn hamulcowy to coś chemicznie podobnego
do płynu chłodniczego czy bardziej podobny do oleju jakiegoś?
Bo sobie zapaprałem rękawiczki robocze i nie wiem czym je
potraktować: wodą czy jakimś rozcieńczalnikiem :-)
>>> http://www.alfabb.com/bb/forums/attachments/164-168-
1991-1995/5120
>>> 5d1164865633-164-euro-threadlockers-fluids-grease-in
fo-picture-4.j
>>> pg
>>
>> Śliczna pasta!
>> Czy Niemcy nie nauczyli się pipsać na tubach
>> w kilku językach oprócz szkopskiego? :-)
>
> Niemcy nawet w Anglii mówią po niemiecku ;)
>
No co za wredne Szkopy! Jakieś mi się ukryte agresje do Niemców
przez tego Passata ujawniają, na wierzch wychodzą :-))))) Ciekawe.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.07.17 08:49 Myjk
- 17.07.17 09:44 J.F.
- 17.07.17 09:56 J.F.
- 17.07.17 13:20 Pszemol
- 17.07.17 13:20 Pszemol
- 17.07.17 13:38 Pszemol
- 17.07.17 14:18 Pszemol
- 17.07.17 16:21 J.F.
- 17.07.17 17:27 Pszemol
- 17.07.17 19:03 re
- 17.07.17 19:09 yabba
- 17.07.17 19:15 Pszemol
- 17.07.17 19:20 Pszemol
- 17.07.17 20:08 PiteR
- 17.07.17 20:13 PiteR
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=