eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoległem przy remoncie zacisku hamulcowegoRe: Poległem przy remoncie zacisku hamulcowego
  • Data: 2017-07-17 05:16:41
    Temat: Re: Poległem przy remoncie zacisku hamulcowego
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message
    news:XnsA7B4F0CEBCA4Cdayrider@localhost.net...
    > na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:
    >
    >
    >> Potem zająłem się lewą stroną i tłoczek nie chciał się schować.
    >> W ogóle.
    >
    > Musi sie schować lekko chyba, że zardzewiał.

    No musi, bo inaczej grubych, nowych klocków nie włożyłbym
    na miejsce cienkich, zużytych. To oczywista oczywistość panie PiteR.

    > Nawet jak sprzegło w srodku jest zepsute to powinien
    > się wkręcić. Oczywiście odpowetrznik otwarty.

    Czy jest gdzies w sieci jakiś rysunek poglądowy jak to działa
    taki zacisk połączony z ręcznym? Bo to jakaś magia czarna,
    engineering from hell :-)

    Sądząc po raczej nielekkim obracaniu się tłoka, będę musiał
    tam wnet zaglądnąć znowu - przydałaby się jakaś wiedza
    w te klocki :-)

    >>> Tłoczek i wnętrze trzeba nasarować dobrze smarem.
    >>
    >> Hm... nie bardzo rozumiem dlaczego takie zalecenie?
    >> Tłoczek i wnętrze zalane są płynem hamulcowym, po co smar?
    >> Jeśli chodzi Ci o ułatwienie instalacji to wystarczy zwilżyć
    >> płynem chyba aby uzyskać poślizg..
    >
    > A co ci szkodzi dać? To pobłogosławiony antykorozyjny smar ATE.

    No bo akurat takiej niemieckiej pasty oczywiście nie mam.
    Do prowadnic używam takiej zielonkawego smaru Permatex:
    http://www.autozone.com/brake-and-power-steering-flu
    id-additives/brake-lube/permatex-ultra-disc-brake-ca
    liper-lube/10772_0_0

    Ale nie wiem jak ona reaguje na płyn hamulcowy,...
    Na prowadnicach płynu hamulcowego nie ma :-)

    > Płyn daje raczej "cierpkość" uszczelek.

    :-)

    Cierpkość? :-))) Fajne słowo...

    Generalnie płyn daje poślizg - mokra guma lepiej się ślizgała po tłoczku
    zmoczonym płynem hamulcowym niż na sucho. Ale smaru nie dałem.

    Swoją drogą czy płyn hamulcowy to coś chemicznie podobnego
    do płynu chłodniczego czy bardziej podobny do oleju jakiegoś?
    Bo sobie zapaprałem rękawiczki robocze i nie wiem czym je
    potraktować: wodą czy jakimś rozcieńczalnikiem :-)

    >>> http://www.alfabb.com/bb/forums/attachments/164-168-
    1991-1995/5120
    >>> 5d1164865633-164-euro-threadlockers-fluids-grease-in
    fo-picture-4.j
    >>> pg
    >>
    >> Śliczna pasta!
    >> Czy Niemcy nie nauczyli się pipsać na tubach
    >> w kilku językach oprócz szkopskiego? :-)
    >
    > Niemcy nawet w Anglii mówią po niemiecku ;)
    >
    No co za wredne Szkopy! Jakieś mi się ukryte agresje do Niemców
    przez tego Passata ujawniają, na wierzch wychodzą :-))))) Ciekawe.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: