  • Data: 2017-07-17 20:08:14
    Temat: Re: Poległem przy remoncie zacisku hamulcowego
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

    > Tłoczek? Tłoczek świecił jak goły tyłek! Zero korozji.

    No to dlaczego cieżko wchodził? Czary? Próbowałeś bez uszczelek?
    Na goły metal wkręcić ręką? Może otwór się skrzywił.

    > Czy jest gdzies w sieci jakiś rysunek poglądowy jak to działa
    > taki zacisk połączony z ręcznym? Bo to jakaś magia czarna,
    > engineering from hell :-)

    Pewnie jest :)

    Jak się popatrzy na to przez dzień na stole to się zrozumie ;)

    Ślimak zawsze wypycha tłoczek. Tłoczek nigdy nie cofa się na gwincie za
    sprawą sprzęgła. Jak się samowyreguluje i dotknie do oporu to
    zaciągając ręczny kulki (jak z łożyska) jadą w górę bieżni i rozpychają
    ręczny. Oczywiście płyn też go może docisnąć do oporu.

    Tu jest filmik jak naprawiałem ten mechanizm w Passacie B4
    ale taki sam jest w B5 i B5.5

    https://www.youtube.com/watch?v=xvMuV7zBJUE
    https://www.youtube.com/watch?v=hC-w1DD5CqU

    --