  • Data: 2017-07-17 09:56:14
    Temat: Re: Poległem przy remoncie zacisku hamulcowego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:okh8hl$36d$...@d...me...

    >German, tfu, Engineering jego mać.

    >No kurna! W Hondzie wszystko jest prościej :-)

    A jak jest w hondzie zrobione ?
    Bo niestety zadania tego mechanizmu sa dosc skomplikowane, a przemysl
    samochodowy ... dobre rozwiazania sa kopiowane czesto.

    Wiec ciekawe - honda wymyslila lepiej i opatentowala (na 17 lat), czy
    zrobila prosciej, ale gorzej.

    Bo podejrzewam, ze niemieckim mechanikom nie stwarza to klopotu,
    oczywiscie w polaczeniu z niemiecka instrukcja :-)
    Oczywiscie sa tez amerykanskie instrukcje dla amerykanskich
    mechanikow.

    J.