-
Data: 2017-07-17 16:21:15
Temat: Re: Poległem przy remoncie zacis ku hamulcowego
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:oki7k1$kqr$...@d...me...
J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>>> No kurna! W Hondzie wszystko jest prościej :-)
>> A jak jest w hondzie zrobione ?
>> Bo niestety zadania tego mechanizmu sa dosc skomplikowane, a
>> przemysl
>> samochodowy ... dobre rozwiazania sa kopiowane czesto.
>Nissan, Toyota, Honda - ci od siebie odpisywali w szkole na
>klasówkach i do
>tej samej szkoły chodzili. Ci od VW to jacyś z innej planety kurna!
Ale jak zrobione ?
A co do szkol ... Nissan-Renault, Toyota-Peugot-Citroen - coraz mniej
tych szkol.
A hamulce pewnie robi trzecia firma :-)
>> Wiec ciekawe - honda wymyslila lepiej i opatentowala (na 17 lat),
>> czy
>> zrobila prosciej, ale gorzej.
>Honda wymyśliła lepiej, Toyota też. Ale nie wiem jak wymyśliła bo nie
>otwierałem jeszcze u nich zacisków! Toyotę 1995 sprzedałem w 2009 z
>278 tys
>mil na liczniku (kupiona w 1998 z licznikiem 40-kilka tys) a 2004
>Honda
>wciąż jeździ teraz z 229 tyś mil na liczniku (kupiona w 2007 też
>jakieś
>40-pare tyś mil na liczniku). Acura 2007 (też w sumie Honda) ze 150
>tyś
>mil. Wszystkie te auta jeżdżą bez remontu zacisków, oryginalne gumki,
>oryginalne uszczelki, oryginalne tłoczki.
Ale wiek podobny co ten pasek. :-)
>W Hondzie musiałem tylko wymienić
>uchwyt/jarzmo bo się prowadnica w tulei zablokowała od rdzy - przy
>którejś
>wymianie klocków musiałem niechcący dziabnąć harmoszkę od prowadnicy
>i nie
>zauważyłem. Ale do cylinderków/tłoczków to jak te Japońce serwisuję
>od
>ponad 20 lat to musiałem się dostać do wnętrza zacisku teraz pierwszy
>raz
>dopiero przy Passacie, i to on ma dopiero niecałe 150 tyś na
>liczniku -
>najmniejszy przebieg w moim taborze a najwięcej problemów z nim
>właśnie :-)
Bo rdza lapie od stania :-)
>> Bo podejrzewam, ze niemieckim mechanikom nie stwarza to klopotu,
>> oczywiscie w polaczeniu z niemiecka instrukcja :-)
>> Oczywiscie sa tez amerykanskie instrukcje dla amerykanskich
>> mechanikow.
>Tak, i do Hondy i do Acury kupiłem sobie fajne serwisówki producenta,
>gdzie
>są diagramy, opisane momenty dokręcania śrub, typy użytych
>smarowideł, itp
>itd.
do VW na pewno tez sa :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.07.17 17:27 Pszemol
- 17.07.17 19:03 re
- 17.07.17 19:09 yabba
- 17.07.17 19:15 Pszemol
- 17.07.17 19:20 Pszemol
- 17.07.17 20:08 PiteR
- 17.07.17 20:13 PiteR
- 17.07.17 20:21 yabba
- 17.07.17 21:50 Pszemol
- 17.07.17 21:50 Pszemol
- 17.07.17 21:50 Pszemol
- 17.07.17 21:58 Pszemol
- 17.07.17 23:15 PiteR
- 17.07.17 23:20 Pszemol
- 17.07.17 23:43 yabba
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=