  • Data: 2017-07-17 09:44:00
    Temat: Re: Poległem przy remoncie zacisku hamulcowego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:okg2e9$j4h$...@d...me...
    >Robiłem remont tylnego zacisku hamulcowego z lewej strony
    >w swoim Pasku. Wymieniłem tylko uszczelki dookoła tłoczka.

    No widzisz - i dlatego serwis zanika.
    Sam nie zrobisz, a fachowiec wezmie tyle, ze stare auto na zlom lepiej
    oddac.

    A skoro nikt nie serwisuje, to po co czesci robic :)

    >No i teraz, tłoczek skubaniec, nie chce się za ch*ja pana wkręcić
    >tam spowrotem na gwintowany sztyft od hamulca ręcznego :-)
    >Używam narzędzia pożyczonego ze sklepu aby go obracać
    >przy stosowaniu jednocześnie nacisku ale się skubaniec kręci
    >ale nie chce wchodzić w cylinderek.

    Nie znam tego rozwiazania z gwintem ... ale samo wsadzenie tloczka do
    uszczelki nie jest takie proste.
    Moze na tym etapie masz problem ?
    Tzn proste, ale jednym zajmuje 10s, a innym jak widac godzine :-)

    J.