eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoległem przy remoncie zacisku hamulcowego › Re: Poległem przy remoncie zacisku hamulcowego
  • Data: 2017-07-17 19:09:01
    Temat: Re: Poległem przy remoncie zacisku hamulcowego
    Od: yabba <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-07-17 o 14:18, Pszemol pisze:
    > "yabba" <g...@g...com> wrote in message
    > news:okgtov$tpi$1@node2.news.atman.pl...
    >> W dniu 2017-07-16 o 18:02, Pszemol pisze:
    >>> Robiłem remont tylnego zacisku hamulcowego z lewej strony
    >>> w swoim Pasku. Wymieniłem tylko uszczelki dookoła tłoczka.
    >>>
    >>> No i teraz, tłoczek skubaniec, nie chce się za ch*ja pana wkręcić
    >>> tam spowrotem na gwintowany sztyft od hamulca ręcznego :-)
    >>>
    >>> Używam narzędzia pożyczonego ze sklepu aby go obracać
    >>> przy stosowaniu jednocześnie nacisku ale się skubaniec kręci
    >>> ale nie chce wchodzić w cylinderek.
    >>>
    >>> Czy tam jest jakaś tajna sztuczka aby to złożyć spowrotem?
    >>> Sam zacisk nie był zdjęty, jest wciąż wiszący na kablu od ręcznego
    >>> i przewodzie hamulcowym - tłoczek ze starymi uszczelkami
    >>> wypchałem z cylinderka po prostu naciskając nogą pedał
    >>> hamulca aż tłoczek sobie wyszedł. A teraz nie umiem go wsadzić :-)
    >>>
    >>> Ktoś umie pomóc zanim odkręcę cały ten zacisk i założę nowy? :-)
    >>> Wolałbym tego uniknąć, bo byłaby to duża porażka, he he....
    >>
    >> Z jednej strony jest lewy gwint.
    >
    > W moim Pasku oba gwinty są prawe.
    >
    >> Zestawy "wciskaczy" mają dwa pokrętła: z prawym i lewym gwintem.
    >
    > Nie wiem co to za narzędzie z lewym gwintem widziałeś...
    > Dasz linka do jakiegoś obrazka? Czy stronki z nim ze sklepu?
    >
    > To narzędzie jakie ja mam, to głowica z wymiennymi tarczkami
    > z 2 bolcami o różnych rozstawach i obraca się za pomocą uchwytu
    > jak do imadła sztywno z głowicą połączonego - więc jak ręką
    > kręcisz zgodnie ze wskazówkami zegara to tłoczek wkręcasz
    > w cylinderek a jak kręcisz ręką przeciewnie do zegara to wykręcasz.
    > Sztywny nagwintowany bolec z uchwytem po prostu. Kręcić
    > możesz w obie strony. A na tym gwintowanym bolcu z uchwytem
    > masz nakrętkę przegwintowaną wewnątrz, która ma sześciokątną
    > główkę z jednej strony do klucza a wypust/gzymsik do oparcia
    > na niej takiej płytki półokrągłej opierającej się o palce zacisku.
    > I wciskanie tłoczka do wnętrza cylinderka uzyskujesz właśnie
    > obracając kluczem tą nakrętkę, która opierając się płytką o zacisk
    > może posuwać tym sztywnym bolcem z ręcznym uchwytem tak
    > aby naciskał na tłoczek i wsuwał go wraz z obrotem nakrętki.


    http://allegro.pl/zestaw-do-wyciskania-tloczkow-hamu
    lcowych-18-elem-i6842484811.html?utm_source=google&u
    tm_medium=cpc&ev_campaign=plasma-geko


    Myślałem, że we wszystkich samochodach z ręcznym tarczowym są dwa różne
    gwinty. Jak widać VW ma inny patent na to.

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: