  • Data: 2018-04-26 11:10:42
    Temat: Re: Polećcie nawigację
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kk" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-04-25 o 20:15, Cavallino pisze:

    >Nie chodzi mi o mapę tylko o informacje drogowe. Jest sobie nowa
    >droga, ale jeszcze nieotwarta albo droga, która chwilowo jest
    >zamknięta albo droga zakorkowana.

    >No ja rozumiem, ale tłumaczę Ci, że to nie jest kwestia mapy, w
    >szczególności offlineowa, bo taka mapa nie zawiera informacji o
    >aktualnym stanie drogi.

    To jest wina mapy, ze taka droga tam jest, choc w rzeczywistosci jej
    nie ma.
    Co program winny, ze prowadzi najlepsza dostepna droga ?

    Oczywiscie jak sie takie rzeczy umieszcza, to powinna byc zgrubna data
    otwarcia drogi, z zapasem.
    Widac tez zabraklo.

    A offline ... no owszem, online moglaby przyjsc informacja, ze droga
    ciagle zamknieta ... ale chyba sensowniej byloby rozsylac nowa date
    otwarcia.

    J.