  • Data: 2018-04-26 17:48:06
    Temat: Re: Polećcie nawigację
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-04-2018 o 09:21, r...@k...pl pisze:

    > Nie bug Navteqa, tylko pirackich wersji I-go.

    Ale on nie pisał o I-go - czyli nie o to chodzi.
    Mapy Here w I-go są jak najbardziej legalne - miałem takie w
    standardzie, w Dacii.
    Też w I-go, tyle że legalnym.

    > Ponieważ Navteq ma b. dokładne mapy i szybko aktualizowane, to takie kwiatki są
    > tam na porządku dziennym.
    >
    > Mapy Navteqa w legalnym sofcie nie mają takiego problemu.

    W moim legalnym i aktualizowanym sofcie, były równie mocno zrąbane jak
    te które testowałem wcześniej w I-go, pirackim rzecz jasna.
    Jak tylko się nadarzyła okazja (czyli ktoś znalazł witaminkę na soft) z
    chęcią wymieniłem badziewnego legalnego Here, na nielegalnego, ale
    dobrego TeleAtlasa.