  • Data: 2018-04-26 18:38:31
    Temat: Re: Polećcie nawigację
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:pbssqv$ke1$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 26-04-2018 o 11:24, J.F. pisze:

    >Widziałem test w Auto Moto z 12/2017 i różnice w czasie były
    >minimalne.
    >Do tego okupione dużo dłuższą drogą.
    >Jak już pisałem - nadkładanie drogi żeby zyskać minutę, tylko z
    >pozoru wygląda fajnie, niby nie stoisz a jedziesz, tyle że zysk z
    >tego praktycznie żaden.

    Co kto lubi, Marek sam musi wycenic :-)

    Ja to przekladam na dluzse trasy ... 100km dalej zeby zyskac pol
    godziny ... warto ?
    Za to autostrada
    ... a autostrada jak wiadomo blokuje sie przy byle wypadku :-)

    P.S. testowanie ... ale w USA
    http://antyweb.pl/ktora-nawigacja-gps-najlepsza/

    ale prawde mowiac to nie bardzo rozumiem.
    Apple szacowal czas srednio 8% dluzszy niz google ?
    Potem dojezdzal 1% szybciej niz szacowal ... ale to i tak gorzej niz
    google, ktory co prawda byl zbyt optymistyczny, ale
    2% to jednak krocej niz +7% - 1%

    J.