  • Data: 2018-04-26 23:37:08
    Temat: Re: Polećcie nawigację
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tak jak napisałem, cytuję:
    "Jadąc/stojąc na wolnych obrotach odcinek 4km tejże spacerowej"

    Przez ten korek, u drzwi domu miałem jakieś 11.3 l/100 Korek pochłonął
    znaczną ilość paliwa. Dziś jechałem w porze bezkorkowej - dla porównania
    ta sama droga to 8.9l/100

    A nie zgodziłem się z Twoim wyliczeniem, że jazda w korku na wolnych
    obrotach to 0.6l/100. To oznacza, że na jednym baku paliwa (80l) można
    przejechać w korku ponad 13 tys km. :-D

    > PS. Ale moze sie myle bo ja dizlem jezdzilem i sredniego spalania
    > powyzej 8/100 nie widzialem nigdy :)

    A czy miał 270KM pod maską?

    --
    Pozdrawiam,