  • Data: 2011-01-16 22:06:06
    Temat: Re: Poleasingowe z Włoch itd
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    Marynarz pisze:
    > Użytkownik "MS" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Z własnego doświadczenia wiem że na zachodzie (tej bogatej) Europy dla
    > normalnego człowieka nabycie samochodu to taki wyczyn jak w Polsce nabycie
    > roweru. Teraz pytanie jak bardzo dbasz o rower - ile razu smarujesz łańcuch
    > czy go pastujesz ??

    pastowac to moze przesada, ale dbac o jego stan to juz nie (wlacznie z
    wyczyszczeniem z blota :). A lancuch smaruje pare razy na sezon - lub
    jak zaczyna 'sie odzywac'.

    > Jeździ się jeździ aż się coś nie zaczyna uwalać, wtedy
    > samochód przestaje przechodzić przglądy i się go spycha, tak jest cała
    > prawda.

    nieprawda - no chyba, ze spotkales osoby nadzwyczaj niechlujne
    (mowie to patrzac na to co robi rodzina/znajomi w Niemczech)

    to zalezy na kogo trafi

    --
    pozdr
    Adam (AL)