  • Data: 2011-01-17 10:53:24
    Temat: Re: Poleasingowe z Włoch itd
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    Jasnie pisze:

    > Nie warto, bo wytluczony na polskich drogach.

    Ja bym wolal jednak od polskiego uzytkownika (bezposrednio, a najlepiej
    gdyby byl to pierwszy wlasciciel auta w przyapdku aut w wieku 3-4 lata).

    Z tym 'wytluczeniem' to taki mit osob, ktore sprowadzily zlom z niemiec
    (najczesciej) i ten argument zawsze stawiaja na pierwszym miejscu.

    Amortyzatory/sprezyny czy tuleje gumowe wahaczy to elementy czysto
    eksploatacyjne - przed zakupem sprawdzasz ich sprawnosc i decydujesz czy
    trzeba je wymieniac czy _jeszcze_ nie (ale kiedys i tak nadejdzie ten
    dzien). Znajomosc ich stanu jest tez elementem decydujacym o
    ostatecznej cenie auta.
    W PL masz dodatkowo pelna historie auta (wystarczy udac sie do salonu
    gdzie byl serwisowany), w zagranicznym - mozesz wierzyc wpisom w ksiazce
    (czesto bazy nie sa miedzynarodowe i nie masz pewnosci co i jak).

    > Skrzypiacy i goły jesli chodzi o wyposazenie..

    nie zawsze to prawda, ale pewnie w skodach tak bedzie ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)